Devotionbonanza III

Hej, hej mina fina följare,

Här är jag igen och här kommer den sista outfiten (för den här gången) med Devotion.

Den här gången har jag ett tvådelat sett i rött. Det är en omlotttopp och en långkjol som jag har knutit så att de skall se ut som en klänning (finns även i en svart/vit kulör). Kjolen är hellång med härlig volang och i en superskön och ledig passform. Toppen är en omlottmodell med lång ballongärm. Man kan dela på setet och använda som separata delar. Möjligheterna och variationerna är oändligt många. Det är bara fantasin som begränsar.

Accessoarerna består av mina otroligt fina Swarovskiörhängen från Caroline Svedbom, mina beige sandaletter med bling och slutligen mina röda solisar.

Är det någon annan som längtar efter värmen och sommaren? Till lätta och luftiga kläder, bara ben, fria fötter med målade tånaglar?

I dessa tuffa tider är det viktigare än någonsin att fortsätta som vanligt och att hålla humöret uppe så gott det går. Så känner jag i alla fall och jag kommer att fortsätta med mina blogginlägg varje vecka, ge er inspiration och lysa upp tillvaron för oss lite. Jag hoppas att ni hänger med mig och har ni några speciella önskemål får ni gärna tala om det för mig ❤.

Ett stort tack till AnnaBelle på Kronprinsen för lånet av dessa vackra kläder ❤ och till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg.

Det uppskattar jag väldigt mycket.

Var rädda om er där ute, har en supertrevlig påsk och vi ses snart igen.

Kram

/Noni ❤

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.