Svart Dahlia

Hej, hej,

Vi blev så inspirerade av det skånska landskapet så vi bestämde oss för dacapo. Idag har jag på mig en svart klänning från Bitte Kai Rand. Den är genomskinlig med små påsydda blommor som skapar ett tredimensionellt uttryck. Den är rund i halsen med en bred volang längst ner vid upplägget. Under den har jag ett svart linne och ett par svarta jeans från Cambio. Jeansen är ankellånga och lätt utställda i benen. En väldigt tuff och fräck modell. Över har jag samma skjortblusklänning som i tidigare blogginlägg. Blommor på blommor i 3D är väl aldrig fel?

Dagens accessoarer har bytt kulör från vit till svart. Ett par långa svarta bollörhängen, ett par låga slipins med söta pärlor och avslutningsvis mina coola svarta hjärtformade solisar och outfiten är komplett. 

Dagens outfit handlar om svärta, struktur och lager på lager. Hur känner ni, kan ni tänka er att använda svarta plagg på våren/sommaren samt lager på lager? Eller tycket ni att det är för mycket?

Ett stort tack till AnnaBelle på Kronprinsen för lånet av dessa vackra kläder ❤ och till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg.

Det uppskattar jag väldigt mycket.

Var rädda om er där ute och ha en dag och vi ses mycket snart igen.

Kram

/Noni ❤

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.