Kostym & bling ❤ ❤

Hallå, hallå kära följare,

Här kommer veckans sista kostymoutfit. Kostymen kombineras här med en rak, V-ringad och kortärmad topp full av glittrande paljetter. Varför inte förgylla dagen och höja kostymen till en annan nivå med lite glitter och bling, en helt vanlig fredag? 

De privata accessoarerna är ungefär desamma som senast; mina långa kristallörhängen, en tygblomma i rosa, mina ljusrosa sandaler med bling på klackarna och jag avslutar hela outfiten med mina vita solisar.

Vad tycker ni om veckans kombinationer? Kan de vara något för er?

Ett stort tack till AnnaBelle på Kronprinsen för lånet av dessa vackra kläder ❤ och till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg.

Det uppskattar jag väldigt mycket.

Var rädda om er där ute, ha en trevlig dag och vi ses mycket snart igen.

Kram

/Noni ❤

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.