Blommor på blommor

         

Hej, Hej!

Här kommer veckans tredje och sista blommiga outfit. Den baseras på samma klänning (Dranella) som jag visade tidigare, men som här istället ambulerar som tunika. Idag har jag kombinerat den med en kort svart klänning (French Connection) som är fodrad, kortärmad, rundhalsad och i bruten sammet med stora blommor. En jättefin och skön klänning som flexibelt fungerar till julglöggen, på jobbet, julkonserten och varför inte på självaste julafton med släkten.

Accessoarerna går delvis i rött idag; ett par skarpt röda örhängen med tofsar, svart plastring, svarta heltäckande strumpbyxor, röda sandaler, min svarta lilla paljettväska, mina svarta solglasögon och slutligen (naturligtvis) röda läppar.

För en lugnare look kan ni även välja en svart enfärgad klänning under den blommiga, eller en svart topp med ett par finbyxor. Möjligheterna och variationerna är många. Behöver ni hjälp så vet ni var ni hittar mig.

Nu kommer den obligatoriska frågan som jag måste ställa, eftersom jag är så himla nyfiken: vad tycker ni om veckans trendspaning och vilken av outfiten tycker ni bäst om?

Som vanligt avslutar jag veckan med att visa en sammanfattning av 3 foton med veckans godbitar.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en fantastisk dag och vi ses snart igen med mera trendspaningar.

Kram
/Noni :0)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.