Denim på denim

      

Hallå, hallå!

Denim på denim är den här veckans tema. Jag tänker se vad jag känner för så mycket blått, grovt tyg på en och samma gång.

Dagens outfit är en kombination av privata kläder och butikens herr- och damplagg. Jag har på mig en herrjeansskjorta (Fynch-Hatton). Den är mörkblå, har button down (knappar i kragen) och en normal passform. Byxan är från min privata garderob. Det är en gammal modell som är rak och rymlig i passformen. Lite som boyfrend-jeans. Överst har jag en jeansjacka (French Connection) i en traditionell modell men i en väldigt stretchig, mjuk och skön kvalitet.

Dagens accessoarer går i blått och mörkbrunt. Blå örhängen (Pipol´s Bazaar) som tyvärr är slut i butiken, en blå ring, ett mörkbrunt flätad läderskärp, en lika mörkbrun liten handväska i läder, mina kilklackar av jeanstyg och slutligen mina leopardsolisar.

 

Jag måste säga att jag känner mig komfortabel med den här kombinationen. Kanske jag kommer att anamma den här trenden, men jag vill gärna höra er åsikt. Vad tycker ni om det? Skulle ni använda jeans på jeans?

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön dag och kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.