Jumpsuit nr.3!

Hej, hej,

Här kommer så den 3:e och sista outfiten med jumpsuits.

Dagens går helt i svart, är ärmlös, med axelklaffar och en fräck lite diagonalt sydd dragkedja fram. Den har fickor på sidan och är sydd i en rymlig och komfortabel modell.

Med valet av dagens accessoarer tvingade jag mig själv att tänka utanför den berömda boxen. Jag var nämligen på väg att välja vita pärlor, vilket absolut inte är fel men ganska givet.
Jag bestämde mig istället för att välja en kulör som naturligtvis måste passa men som är lite udda och annorlunda. Det blev grönt i långa blomörhängen, ring och armband och en liten virkad vintageväska. Jag avslutar dagens outfit med mina svarta runda solglasögon och mina svarta högklackade sandaler med fransar.

Det var allt från mig för den här veckan. Jag hoppas att jag har inspirerat er en del med dagens outfits.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en trevlig helg och vi ses igen nästa vecka med nya spännande kombinationer.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

