Jumpsuit nr.2!

Hej, hej!

Dagens jumpsuit är en axelbandslös och blommig skapelse i blått & vitt med röda kapslar. Den har fickor på sidorna och resår vid anklarna.

Accessoarerna är väldigt få men desto färggladare idag. Ett par blå, långa strassörhängen, ett brett rött skärp, en strassväska från Pipol´s Bazaar och mina höga röda mockasandaler kompletterar dagens outfit. Pricken över den berömda i-et är min stora vita blomma i håret och mina stora vita solglasögon.

Jag bär inget halsband idag för jag väljer att framhäva plagget. Annars kan man naturligtvis kombinera båda korta och långa halsband till axelbandslösa plagg (såsom klänningar, jumpsuits eller toppar).

Det var allt från mig så där en torsdag eftermiddag. Jag hoppas att jag har inspirerat er till att våga visa lite mer bara axlar. Det är väldigt kvinnligt och vackert tycker jag.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

