Jumpsuit nr.1!

Hallå där i sommarsolen!

Den här veckan kommer jag att visa tre olika jumpsuits med tre olika stylingtips.

Först ut kommer en kakigrön skapelse från French Connection. Den är V-ringad, kortärmad med fickor på sidan och slag i foten. Den är komfortabelt rymlig i modellen.

Plagget är ett fräckt alternativ till en klänning. Det är så enkelt att klä sig i en jumpsuit. Man behöver bara tillsätta några accessoar och eventuellt ett ytterplagg. Den går att ”klä upp” eller ”klä ner”. Det sistnämnda har jag gjort här idag. Du ser en sportig look med en del glittrande smycken.

Idag har jag en blandning av olika accessoarer. Örhängen och ett armband från Pipol´s Bazaar, medan ringen och de långa halsbanden samt ett armband kommer från mitt favoritmärke; Edblad. En kakigrön väska, mina platta, guldfärgade slip ins, mina solglasögon och till slut min gamla jeansjacka och outfiten är klar.

Jag älskar just en sådan blandning; min bohemiska grekiska sida möter min stilrena svenska sida. Det är så mycket JAG.

Ett tips om hur jag tänker när jag väljer halsband till mina outfits. Till V-ringade plagg väljer jag långa halsband som har samma ringning som plagget. Till rundhalsat väljer jag korta runda halsband.

Det var allt från mig för idag, jag hoppas att jag har inspirerat er en smula med dagens styling.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

