LWD nr. 2!

Hej, hej,

Här kommer, som utlovat, ”Little White Dress” nr.2. Dagens outfit går i vitt med gula accessoarer.

Den här klänningen är också A-formad men, till skillnad från gårdagens, kort. Den har en bred spetsliknade kant runt halsringningen och längst ner. Även idag inviger jag lite nya accessoarer. De otroligt fräcka gula sandalerna (inköpta under senaste semestern) och de långa gula örhängen. Jag toppar dagens outfit med en liten vit handväska.

Hoppas jag har inspirerat er idag också.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det Uppskattar jag väldigt mycket.

Jag önskar er en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

 

Kommentera

