LWD nr. 1!

Hallå igen,

Istället för ”LBD” visar jag en av tre ”LWD” (Little White Dress)!

Först ut kommer en A-formad, vadlång linneklänning med spets fram vid livet och längst ner mitt fram med justerbara spaghettiband.

Fortsättning följer de närmaste dagarna ;0). Till denna har jag kombinerat min beige trench med knappar i svart/guld.

Finns det något lika klassiskt som en trenchcoat som man aldrig tröttnar på och som dessutom passar till det mesta?

Accessoarerna, som jag inviger idag, blev precis som jag tänkte mig; snygga sandaler med det lilla extra (de är även otroligt sköna att ha på sig och har lagom hög klack), min coola och överdimenstionerade svarta rosring, de vackra pärlörhängena och inte minst den vändbara flätade väskan (ena sidan är i beige kulör och andra sidan är i silver- kommer att visa den sidan lite längre fram).

Jag hoppas att jag har inspirerat er med dagens outfit i vitt, svart och beige.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Jag önskar er en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

