Kaki, beige & blått!

Hej, hej,

Dagens outfit består av beige och kakigrönt i kombination med blått.

Jag har en långblus i kakigrönt från French Connection. Den fräckt ormskinnsmönstrade, kakigröna byxan har resår i livet och foten och kommer från Steilmann. För att bryta och komplettera kulören har jag valt en mörkblå jeansjacka (egen) som jag har fransat själv.

Accessoarerna skimrar i guld idag. Ett stort lövhalsband och en stor ring, ett armband som går i klarglas, beige och svart, mina beige högklackade skor samt glasögon gör outfiten komplett.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

