Somrigt i vackra volanger!

Hallå, hallå där i vårsolen!

Idag har jag riktiga vårkänslor och vill klä mig i vackra volanger – vårens absolut hetaste trend.

Toppen är vit med volangärmar som går runt hela vägen, rund i halsen och är i en vid modell. För en nättare framtoning har jag kombinerat en smal cerise cigarettbyxa (a´la 50-tal).

Eftersom dagens färgtema går i cerise och vitt har jag valt min vita handväska med tjejansikte och en rosa tofs. Halsbandet går i vitt och med cerise och gröna små söta tofsar. Ett par pärlörhängen, min silverring, mina guldiga och väldigt stilrena låga sandaler och ett par vita solglasögon.

Jag hoppas att jag har inspirerat er idag med dagens böljande outfit ;0).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en trevlig dag och vi ses snart igen.

Kram/Noni

Kommentera

