Mixat & matchat i ljusblått & svart/vitt!

Idag vill jag visa en fräck och vågad kombination i både färg och mönster.

Jag har en ljusblå skjortblus med blommig kontrast innanför kragen och ärmen. Till den har jag valt en svart/vitt klänning med chevronmönster, i en 50-tals modell. Den är ärmlös, V-ringad, är insvängd i livet och framhäver midjan på ett jättesnyggt sätt. Den har även fina veck både på fram- och baksidan. Klänningen är en absolut favorit. Jag har använt den på många olika sätt. På hösten med en enkel svart polotröja, tjocka svarta strumpbyxor och med svarta skor eller kängor.

För att få ihop färgmatchningen lite, har jag valt ett randigt tygbälte i rött och vitt och ett par röda högklackade mockasandaler. Accessoarerna är inte många idag men är däremot väldigt framträdande. Ett stort färgglatt halsband med mycket bling, bling, en enkel silvering och en liten och söt handväska med blommor.

Jag hoppas att ni gillar dagens matchning.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag jättemycket.

Ha en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

