Vitt + Beige = Sommarfräscht!

Hallå, hallå,

Med dagens outfit vill jag förmedla en enkel, avskalad och fräsch känsla. Ibland vill man bara vara lugn och harmonisk i sin stil.

Jag har en beige, V-ringad och tunnstickad tröja från Mansted. Den är överdimensionerad (over sized) och i en väldigt härlig kvalitet bestående av linne och hampa. Till den har jag kombinerat ett par vita byxor från Atelier Gardeur. Byxan är sydd i en skön blandning av linne, lyocell och elastan och i en skönt avslappnad stil. Den har chinosfickor på sidorna och en dragsko i midjan. Dessa två plagg i naturmaterial utgör en typisk skön semesteroutfit.

Accessoarerna är även idag väldigt få. Ett par pärl- och kristallörhängen från Pipol´s Bazaar, en privat stråhatt, en strandväska från Wigéns och avslutningsvis mina beige högklackade skor.

Jag hoppas att ni uppskattar dagens lugna känsla för det gör jag!

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

