Konstrunda & Påskmiddag!

Hej, hej,

Eftersom påsken, med mysiga middagar och årets konstrunda, närmar sig med stormsteg, vill jag visa två outfits för dessa evenemang.

Outfit nr 1 – Konstrunda

På konstrunda vill jag ha sköna, varma och okomplicerade plagg. Jag har valt en topp i marinblått med små vita blommor från French Connection. Den är tufft kortare fram än bak. Till den har jag kombinerat ett par fräcka randiga jeans med lite slitage på fram- och baksidan från Atelier Gardeur i modellen Zuri. Slutligen bär jag en mjuk och superskön melerad kofta från Mansted. Koftan är rund i halsen, oversized (överdimensionerad) och har 3/4-ärmar.

Accessoarerna är inte många idag; Jag har valt ett par långa silverfärgade örhängen från Pipol’s Bazaar, ett stort iögonfallande halsband (som jag har fått från bästa väninnan och som är helt och hållet i min smak) som går i kornblått, turkos och lite gråbeige, en ring i turkos, en beige stor shoppingväska från Pipol’s Bazaar för diverse inköp, mina sköna och bekväma och även coola sneakers i silver och jag är redo för årets konstrunda.

Outfit nr2 – Påskmiddag

För påskmiddagen med familjen har jag valt en marinblå, knälång sommarklänning från French Connection. Klänningen är kvinnlig med en fin volang fram som vajar vackert när man går.

Man kan klä upp eller klä ner klänningen och kan använda den på många olika set.

Jag har behållit de långa silverfärgade örhängen från Pipol’s Bazaar, satt upp håret i en knut, för att örhängena skall synas samt för en festligare look. Sedan har jag både använt ett smalt brunt skärp runt livet för att framhäva min midja och även låtit klänningen falla fritt. Slutligen har jag mina beige högklackade skor och jag är klar för årets påskmiddag.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön kväll och en Glad Påsk med mycket mys och njut av goda middagar med släkt och vänner. Vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

