Mixat & Matchat till MAX…

Idag känner jag för att mixa stort och mycket; i svart/vita ränder och stora grafiska blommor.

Jag utgår från en svart/vit randig, rundhalsad och tunnstickad tröja från Mansted. Den är kortärmad och i 100% bomull. Tröjan är kombinerad med en svart/vit, storblommig byxa från French Connection. Byxan har raka, breda byxben med en härlig känsla samt ett snyggt fall. Jag toppar outfiten med en kort, svart/vit, smalrandig, stickad kavaj från vårt nya varumärke White Label.

Eftersom det är så maxat med mönster idag, tonar jag ner accessoarerna till ett minimum. Ett par stora pärlörhängen, mitt vitta stora blomhalsband, en svart/vitrandig plastring och slutligen mina svarta högklackade sandaletter med fransar.
Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.
Ha en skön kväll och vi ses snart igen.
Kram
/Noni :0)
Kommentera

