Kimonor, kimonor, kimonor!

Idag vill jag presentera våra otroligt vackra kimonor (Sissel Edelbo) i kort och lång modell. De är, som jag nämnde i ett tidigare inlägg, sydda av återvunna indiska saris, vilket gör varje plagg helt unikt med avseende på mönstermix och kulörer.

Eftersom jag vill framhäva dessa konstverk har jag tonat ner kombinationernas kompisar – som går helt i vitt. Jag har ett spaghettilinne (Steilmann), en topp (French Connection) och ett par supersnygga, sköna och glamourösa jeans med bling på sidorna (Atelier Gardeur i modellen Zuri).

Accessoarerna är väldigt få idag; ett rosa och ett grönt fjäderhalsband (Pipol´s Bazaar), en blomsterkrans i håret, mina beige högklackade skor och min Boho Chica look är komplett.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en trevlig kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

