Blått & vitt till vardags!

blatt-vitt-till-vardags-1blatt-vitt-till-vardags-2blatt-vitt-till-vardags-3Min första vårkombo går i casual, i blått & vitt och kommer helt och hållet från Atelier Gardeur.

Den blå/vita, underbart sköna, blommiga toppen är sydd i en överdimensionerad modell (over size – som är helträtt den här våren och en fröjd för oss lite kurviga). Till den har jag kombinerat ett par denimblå, mjuka och tunna jeans i modellen Zuri. Över axlarna har jag en marinblå jerseykavaj. Den är ofodrad och smidig och skyler lite tills våren kommit på allvar.

Jag toppar outfiten med lite glamour (för det behöver vi alltid få in en smula av i vardagen). En liten, smaragdgrön paljettväska och ett par långa örhängen från Pipol´s Bazaar och ett par silverfärgade loafers står för den bedriften.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

