Blått & vitt till fest!

blatt-vitt-till-fest-1blatt-vitt-till-fest-2blatt-vitt-till-fest-3blatt-vitt-till-fest-4Dagens festliga look går också i blått & vitt. En superläcker, vit, helfodrad topp i peplummodell (med böljande volanger längst ner) från French Connection. Jag älskar den här toppen eftersom den framhäver midjan på ett väldigt fint sätt, utan att sitta för tajt.

Jag kombinerar med en byxa från Atelier Gardeur som är marinblå i botten med vita stora cirklar (ett typiskt Guccimönster). Jag tycker att byxan har anor från 50-talets cigarettbyxa; en klassisk byxa som är rak och stilren i modellen och passar de flesta.

Även i den här kombinationen har jag valt den marinblå jerseykavajen från föregående kombo.Accessoarerna är glittriga; halsbandet i klara kristaller, ett par örhängen och som pricken över i-ett en liten paljettväska med massor av glitter. Alla accessoarerna kommer från Pipol´s Bazaar. För att inte frysa om fötterna har jag på mig mina svarta höga sandaler med fransar.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en trevlig kväll och helg och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

