Blått med bling!

blatt-med-bling-1blatt-med-bling-2blatt-med-bling-3blatt-med-bling-4Idag har jag valt en diskret blå outfit i kombination med mycket gnistrande stenar.

Den marinblå tunnstickad tröjan kommer från French Connection (FCUK). Observera den häftiga, snygga och annorlunda designen i ryggen med en lång slits och tunnare kontrasterande foder inunder. Jag har kombinerat den med ett par blå stilrena, figurformande jeans (i modellen Zuri) från Atelier Gardeur.

Accessoarerna är överdrivet många (helt medvetet), med mycket bling; allt från rosetten bak i ryggen till ringen, örhängen, halsbandet, två armband och klockan. Jag bara njuter av allt strass och glamour idag.
Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.
Ha en trevlig kväll och helg och vi ses snart igen.
Kram
/Noni :0)
Kommentera

