Rutor och paljetter med attityd!

rutor-och-paljetter-med-attityd-1rutor-och-paljetter-med-attityd-2

rutor-och-paljetter-med-attityd-3

Hay!

Idag känner jag för tuffa rutor i rött och svart i kombination med bling, bling.

Den rutiga byxan (Atelier Gardeur) med dom tuffa detaljerna på sidorna och de fräcka dragkedjorna fram kombineras med en vit kortärmad topp (French Connection). Över den har jag valt en svart grovstickad tjocktröja (Zorbé) med svarta paljetter.

För att göra outfiten ännu mera glittrig och glamourös en sådan kall, blåsig och vintrig dag som idag, tar jag på mig ett svart, kort halsband med stora kristaller (Pipol´s Bazaar) och mina privata, svarta höga mockastövlar och jag är redo för att möta vintern.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så bra idag och var rädd om er i vinterrusket och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

