Pralin i rosa, pärlor och grått!

Pralin i rosa, pärlor och grått 1Pralin i rosa, pärlor och grått 2Pralin i rosa, pärlor och grått 3

Hej!

Visst är rosa och grått en jättefin kombination? Jag bara älskar det gulliga med det strikta i outfiten.

Jag bär en grå stickad klänning som jag har pimpat med pärlor runt halsen och ärmsluten. Över den har jag en drömlik ljusrosa, stickad kofta och en randig halsduk med volanger. Båda i kaschmir samt i en superkvinnlig modell och med en fantastisk känsla.

Till den här outfiten har jag tillfört lite mer accessoarer; tre stycken grå armband i olika modeller och med mycket bling, grå grovstickade strumpbyxor, mina svarta lackskor och som avslutning en rosa basker med strassfluga och vinterklädseln är  komplett.

Jag hoppas att jag har inspirerat er till att kombinera mer färg till den grå färgskalan.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så bra och var försiktiga i vinterrusket idag och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

