En kostymbyxa 3 outfits!

Hallå, hallå!

Med dagens fotografering vill jag visa hur enkelt det är att använda en klassisk kostymbyxa på 3 olika sätt och uppnå 3 olika stilar.

På den första har jag kombinerat byxorna med en enkel svart polotröja. Här är det accessoarerna som talar. Ett stort guldfärgat halsband i form av en trollslända, ett stort armband i svart/guld, och ett par diskreta guldörhängen (Pipol´s Bazaar). Jag toppar outfiten med en kort fräck skinnjacka (Petroff). Mina svarta favoritskor och jag känner hur tuff elegans sköljer över mig.en-kostymbyxa-3-outfits1en-kostymbyxa-3-outfits2

Till den andra kombinationen har jag bytt ut ovandelarna till en vit långblus (French Connection). Över den har jag en grå/svart tunnstickad tröja, 2 stycken maffiga breda armband och ett kort grått halsband med grå stenar. Skorna är desamma. Känslan jag vill förmedla här är en vardagslook med mycket mys.en-kostymbyxa-3-outfits3

Den tredje outfiten är en bohemisk/proper look som är en stor favorit hos mig. Här har jag valt en offwhite, skir tunikablus med blommor och över den min fuskpälsväst (passar en kall dag som idag). Även här är accessoarerna få. Ett beige halsband med stora kristaller (Pipol´s Bazaar) och ett hårsmycke av strass. Med den här looken vill jag visa hur man kan kombinera två helt olika stilar med varandra på ett snyggt, något bohemisk men ändå proper sätt.en-kostymbyxa-3-outfits4en-kostymbyxa-3-outfits5Det är alltid roligt att höra vad ni tycker.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön eftermiddag och kväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Visa mer

Kommentera

