Kamouflerad glamour!

kamouflerad-glamour-2kamouflerad-glamour-3kamouflerad-glamour-1

Dagens outfit består av en kamouflagemönstrad tunikablus (French Connection) i kombination med en nougatfärgad, mysig och grovstickad tröja (Zorbé) med kopparfärgade paljetter. Till detta har jag valt ett par blanka byxor i kakigrönt (Passport) och jag toppar outfiten med en kakigrön stickad halsduk (Mansted) i Jak.

Jag känner mig både tuff, snygg och avslappnad i dagens outfit…

Vad säger ni? Får ni samma känsla som jag?

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön eftermiddag och kväll och vi ses snart igen.
Kram
/Noni :0)

Kommentera

