Bohemian Rhapsody!

Idag känner jag för att klä mig bohemiskt med massor av glitter och med en gnutta galenskap ;0).

Guldskimrande, skräddarsydd och mycket vacker kappa från Malmö Opera (jag är osäker på vilken föreställning den användes i men jag skulle gissa t ex Madame Butterfly, La Traviata eller liknande), paljettopp och ett par fransiga paisleymönstrade jeans (fransarna är producerade av lilla mig – beskrivning på hur jag gjorde kommer inom kort). Slutligen guldigtglittrande långa örhängen, en stor iögonfallande ring, mina högklackade beige skor och looken är komplett.

Jag är supernöjd med min outfit och jag hoppas att jag inspirerat er till mer glitter och glamour.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg.

Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha nu en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

 

Kommentera

