Höstmys i vinrött, vitt och svart…

Hallå, hallå,

Här är jag igen efter en veckans uppehåll pga en hektisk Sloggikampanj.

Dagens outfit är vardagssportig men mysig.

Jag har en vit åtsittande basblus (Bosweel). Till den har jag kombinerat ett par svarta jeans (Gardeur) i den sköna och snygga modellen Zuri. Jag avslutar dagens outfit med en grovstickad bomullströja (French Connection) i vinrött med rund hals.

Accessoarerna är väldigt få och diskreta idag; mina svarta högklackade boots och ett par guldpläterade örhängen med Quartskristall (Pipol’s Bazaar) för en komplett look. Som ni säkert märkt så har jag oftast någon form av ”bling” för att tillföra lite vardagsglamour.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha nu en skön torsdagskväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

