2 olika kavajer/stilar/kombinationer!

Hej, hej,

Idag tänker jag visa 2 olika kavajer/stilar/kombinationer.

Första stilen är klassiskt svart/vit med krita…

Den vita blusen med bröstfickor fram (French Connection) har jag visat i tidigare outfits. Den har jag kombinerat med ett par svarta jeans i leather look (Gardeur) i modellen Zuri. Jag fullbordar den klassiska stilen med en svart/blå kritstrecksrandig kavaj (Merrytime). Kritan är stor den här säsongen så ta gärna fram din kavaj/kostym/dräkt i krita och börja använd den.

Även idag är accessoarerna väldigt disktreta. Ett halsband av stora kristaller (Pipol´s Bazaar), ring, örhängen och armband i stål (mina privata) från Edblad. Slutligen mina svarta boots med bling.Andra stilen är tuff men med en glamourös känsla…

Här har jag valt en grön/svart, lång blus med kamouflagemönster och puderrosa rosor (French Connection). Jag har samma byxor som ovan men har bytt till en svart kavaj (Zorbé) som är längre bak.

Accessoarerna är nästan desamma som ovan; ett långt halsband med små mynt istället för kristaller och en mörkrosa paljettväska (Pipol´s Bazaar) för att höja looken till en annan nivå.

Avslutningsvis har jag mina svarta höga mockastövlar, för jag vill gärna visa hur snyggt det är att ha de smala byxbenen instoppade i ett par höga stövlar.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar dag och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

