Fina kontraster!

Hallå, hallå,

Idag vill jag visa hur man kombinerar två olika material och två modeller på ett enkelt, snyggt och trendigt sätt.

Jag utgår från en tuff, offwhite/beige, grovstickad tröja (French Connection). Det är en överdimensionerad (oversize) modell som är otroligt skön och mysig att ha på sig. Till den har jag kombinerat samma svarta, korta kjol med öljetter (French Connection) som jag hade på mig häromdagen. För att göra looken lite tuffare har jag ett par tjocka, släta, svarta strumpbyxor och mina svarta, låga stövletter (med bling så klart).

Jag gillar jättemycket att mixa den här typen av plagg; blanka fina tyger/modeller med vardagsplagg i grova material – allt för att uppnå en intressant och spännande look.

Jag hoppas att kombinationen tilltalar er också. Mer komplisserat än så här behöver det inte vara, så mixa, testa själva och känn hur det känns.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar dag och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

