Dagens svarta ;0)

dagens-svarta1dagens-svarta2dagens-svarta3Hej, hej,

Ny vecka, nya utmaningar och en ny outfit i svart, svart och så svart.

Jag har en kortärmad topp med genomskinlig spets strategiskt placerad i två fält fram (French Connection). För att inte visa för mycket hud under spetsen, har jag valt ett svart spaghettilinne (Steilmann) under. Det är naturligtvis upp till dig att avgöra hur modig du känner dig.

Till detta har jag kombinerat, en svart, kort, A-formad kjol med silverfärgade stora öljetter (French Connection). Kjolen är helfodrad så här finns det ingen risk för hudexponeringar genom hålen. Det svarta strasshalsbandet och den lilla svarta paljettväskan kommer från Pipol´s Bazaar.

Svarta mönstrade strumpbyxor och mina svarta lackskor kompletterar mina svarta idag ;0).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar måndagskväll och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

