Fin höstdag i solens färger!

Hej, hej,

Vilken fin höstdag det blev idag! Solen skiner så vackert och bara därför vill jag gå i solens färger.

Jag har en klassisk och stilren blus i offwhite (French Connection). Den är lång och rak i modellen med små bröstfickor fram. Till den har jag valt ett par mörkblå jeans (Gardeur) i modellen Zuri. Jag har vikt upp byxbenen för en casual stil. Jag toppar hela outfiten med en orange/rostbrun, mönstrad kofta (Mansted). Den är rak och figurvänligt överdimensionerad (oversize) i modellen. Finns även som en jumper med rund hals och i flera kulörer, som blått, rött och grå/svart.

Som ni har märkt så är jag inne i min diskreta period när det gäller accessoarerna. Jag har även idag mina hjärtformade örhängen och ring från Edblad. Mina svarta högklackade franssandaler tuffar dock till outfiten en smula ;0).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar kväll och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

 

Kommentera

