Höstkänslor!

hostkanslor1hostkanslor2hostkanslor4hostkanslor3hostkanslor5

Hallå, hallå,

Idag har jag äkta höstkänslor. Det var 13 grader i morse när jag tog min morgonpromenad. Det gör inte så mycket, för hösten är en lång och mysig årstid. Vi tänder ljus och öppna spisen, bjuder hem släkt och vänner på höstligt goda och mustiga höstmiddagar och tar fram mysiga tjocka tröjor; vilket jag gjorde idag..

Den fräcka bomullströjan är v-ringad, i offwhite med plissering längst ner på framsidan och på halva baksidan (French Connection). Den har jag kombinerat med ett par fräcka svarta jeans i ”leather look” (Garder) i modellen Zuri. Jag toppar hela outfiten med en vacker, mönstrad höstjacka (French Connection). Den är sydd i en överdimensionerad (oversize) modell. Dagens outfit är snygg, stilren och sportig på samma gång.

Accessoarerna är väldigt få och delikata idag; små strasshjärtan i örhängena, ring och halsband (mina privata) från Edblad. Slutligen, ett par svarta stövletter i lack (mina egna) och höstlooken är komplett. Var uppmärksamma på höstens stora skotrend – låga svarta lackskor i alla dess former och modeller (loafers, snörskor etc).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön måndagskväll och vi ses snart igen.
Kram
/Noni :0)

Kommentera

