Spets + blommor + fuskpäls = Glamour!

spets-blommor-fuskpalsglamour1spets-blommor-fuskpalsglamour2spets-blommor-fuskpalsglamour4spets-blommor-fuskpalsglamour3-2Jag bara älskar vardagsglamour! Att känna mig fin en helt vanlig torsdag får mig att må bra och därför har jag mixat ihop dagens outfit med en fräck topp med spetsinlägg, ett par blommiga jeans och (pricken över i-et) en kort jacka av fuskpäls.

Toppen är kortärmad, i en beige kulör, med 2 rader av spetsar (lite strategiskt placerade). Den kommer från French Connection och finns även i svart. Har kombinerat toppen med ett par blommiga jeans i modellen Zuri (från Gardeur). Jag toppar outfiten med den ursnygga och glamourösa fuskpälsjackan, som också kommer från Gardeur.

För att få en komplett look måste man kombinera med rätt accessoarer. En puderrosa paljettväska, ett strasshalsband, (båda från Pipol’s Bazaar) en väldigt cool och annorlunda ring (min privata) och mina hudfärgade högklackade skor; det formligen skriker ”Glamour” över mig idag ;0).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar min inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en fantastisk dag idag och vi ses snart igen.

Kram
/Noni :0)

Kommentera

