Härligt blommigt i höst!

harligt-blommigt-i-host1harligt-blommigt-i-host2harligt-blommigt-i-host3harligt-blommigt-i-host4harligt-blommigt-i-host5harligt-blommigt-i-host6harligt-blommigt-i-host7harligt-blommigt-i-host8

Hej, hej!

Här kommer höstens första outfit för kvinnor. Hösten är visserligen inte riktigt kommen ännu men vi har fått så många fina höstkläder som jag bara måste börja visa.

Den jättesnygga, blommiga knytblusen (fortfarande högaktuell) kommer från French Connection. Den har jag kombinerat med ett par svarta smala ”skipants” (dock utan resåren under foten) i en otroligt mjuk och skön kvalitet från Gardeur. Den gröna, överdimensionerade (oversized), mysiga, stickade tröjan av jakull (en oxe från Tibet), kommer från Mansted. Tröjan är superskön och sticks inte. Den är perfekt till kunder som är känsliga för ullkvalitéer.

Accessoarerna är mina privata och är väldigt få; ett par långa gröna örhängen, ringar av stål, ett egendesignat och tillverkad halsband av glas samt en liten svart paljettväska från Pipol´s Bazaar. Mina svarta, låga slingbacks på fötterna och mina runda solglasögon kompletterar looken.

Det är så roligt att visa alla fina nyheter som har kommit in. Ha tålamod mina vänner – det kommer mera ;0).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en skön kväll och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

