Boyfriend jeans!

Den stora (och internationella) trenden med ”boyfriendjeans” har jag länge velat visar er. Här kommer den på mitt sätt. Meningen är att man helt enkelt tar över pojkvännen / makens jeans och börjar använder dem själv.

För att genomföra dagens tre kombinationer fick jag alltså kidnappa min mans jeans. Jeansen kommer från Meyer och du ser dem här i modellen Texas. De är stentvättade med ett lagom slitage och har en lite smalare passform.

Första outlooken är på temat sportig fritid. Jag har kombinerat jeansen med en tuff, beige t-shirt med bling i form av en fjäril (Steilhmann).

För den andra kombinationen, som är jobbinriktad, har jag valt en vit figursydd blus (Bosweel).

Den tredje kombon är tänkt för kvällsbruk. Här har jag en ärmlös och elegant paljettopp för en mera glamourös look (Passport).

Jag har medvetet behållit samma accessoarer i alla tre outfiten, för att visa er hur enkelt det är att ändra looken med enbart byte av ovandelar. De snygga örhängena har strass och kristaller (Pipol´s Bazaar) och armbanden, ringen samt skorna är mina privata.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en fantastisk eftermiddag och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

