Olivia Palermo style!

olivia-palermo-lookalike1olivia-palermo-lookalike2olivia-palermo-lookalike3olivia-palermo-lookalike4

Heeej!

Olivia Palermo är en fantastisk fashionista och jag bara älskar hennes stil. Att göra en ”look alike” är en utmaning. Jag är 50+, kort och kurvig. Hon är inget av det.

Jag har på mig en fin vaniljfärgad topp (Steilmann) med söta blommor på framsidan i 3D. Till den har jag kombinerat ett par snygga beige bomullschinos (Gardeur). Jag toppar med en blå jeansjacka (min egen).

Accessoarerna är många och glittriga idag; två stycken armband (det ena i strass och det andra i klara stora kristaller), en kristallring och ett halsband med … just det kristaller (Pipol’s Bazaar). Ni som känner mig vet att jag bara älskar allt som glittrar. Därför får mina guldglittriga högklackade sandaler, min kamelfärgade filthatt och så klart en liten elegant kuvertväska med glaskristaller (Pipol’s Bazaar) komplettera looken.

Man ser inte hela Olivias look på bilden men det gör ingenting tycker jag, för jag vill ändå göra det på mitt sett. Vad tycker ni?

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar dag och stundande helg…

Kram

/Noni :0)

 

Kommentera

