Chanel look alike!

chanel-look-alike1chanel-look-alike2chanel-look-alike3chanel-look-alike4

Här kommer en ny härlig och somrig outfit. Dagens inspiration kommer från Chanels modevisning på Cuba.

Jag har en topp med breda ränder (som ser ut som penseldrag) och med svarta paljetter (Steilmann). Till den har jag kombinerat ett par blåa, tufft slitna jeans (Gardeur). Den kakigröna jackan har jag lånat av yngsta dottern.

Accessoarerna består av tre guldhalsband i olika längder och storlekar (mina egna), ett par rosa/gröna örhängen med strass och kristaller (Pipol´s Bazaar), en vit Panamahatt, mina guldiga blingsandaler, och jag tycker att jag har lyckats med dagens utmaning att kopiera Chanels look så nära som möjligt.Jag tycker att det är fantastiskt roligt och utmanande med look alike fotograferingar. Med dem vill jag visa er att man kan klä sig snyggt, kvinnligt och trendigt oavsett ålder, kroppstyp och plånbok.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar dag idag och vi kanske ses imorgon igen ;0).

Kram

/Noni :0)

 

Kommentera

