Sommar, sommar, sommar…

Sommar, sommar, sommarSommar, sommar, sommarSommar, sommar, sommar

Hej, hej,

Solen skiner så vackert över oss idag och jag känner för at visa en outfit i somrigt rött med olika mönster i kombination med nougat.

Jag har på mig, en röd/vit randig topp med silvriga prickar (Zorbé) och har kombinerat den med en nougatfärgad kort kjol (Steilmann) som har fickor på sidan med glittrande stenar. Över har jag en röd och nougatblommig kofta (Mansted).

Idag har jag medvetet valt glittrande accessoarer. Ett champagnefärgat kort halsband med kristaller (Pipol´s Bazaar), ett par jättesöta Swarowskiörhängen (designade av mig), en strandväska i linne (Pipol´s Bazaar), mina privata silverglittriga sandaler, solglasögonen på och jag är redo för att njuta av dagen.

Jag hoppas att ni gillar kombinationen av färgerna och mönstren, för det gör jag! Till slut vill jag uppmana er att våga kombinera mera oväntat.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar dag och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

