Same, same but different!

Idag visar jag två toppar med samma mönster fast i olika kulörer.

Först ut kommer den grönmönstrade tunnstickade jumpern i 100% bomull (Mansted). Den har rund hals, ¾ ärm och en nättare passform. Jag har kombinerat den med en vit, A-formad klockad kjol (Steilmann). Den är knälång och har ett jättefint spetsmönster nertill. Jag har såklart kombinerat outfiten med grön/blå örhängen med strass och kristaller (Pipol´s Bazaar) samt ett par gröna högklackade sandaler med kilklack.

Till den andra uppsättningen har jag bytt till en blåmönstrad jumper istället, behållit samma kjol och örhängen som ovan men har valt ett par vita skor istället.
Jag är riktigt nöjd med båda outfiten idag. Dom är fräscha och somriga med en underbar skön känsla och en jättefin passform.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar helg och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

