Klänning, kjol, klänning, kjol!

klanning-kjol-klanning-kjol1klanning-kjol-klanning-kjol2klanning-kjol-klanning-kjol3klanning-kjol-klanning-kjol4

Idag kände jag för att ge er inspiration på hur ni kan maximera looken med en långkjol, 2 olika toppar och en del accessoarer.

Först ut visar jag en sommarfestlig outfit där kjolen bärs som klänning. Den har jag kombinerat med ett par högklackade, orange/röda sommarsandaler, kuvertväska och ett iögonfallande halsband i samma färg.

I andra looken har jag fortfarande kjolen som klänning, men nu med en Boho Chic känsla. Har valt ett par platta silversandaler med bling, min kornblå säckiga handväska och mitt långa, färgglada, bohemiska halsband med tofsar och slutligen en Panama-hatt för den rätta looken.I den tredje kombinationen är kjolen en … långkjol. Här har jag ett vitt spaghettilinne, samma skor, handväska, hatt och ett magnifikt halsband i guld och metall från Pipol´s Bazaar, för en Bohemisk Chic vardagslook.

Fjärde och sista kombon kombinerar kjolen med en orange kortärmad topp från French Connection, samma skor, en strandväska från Pipol’s Bazaar, en mindre Panama-hatt och mitt långa bohemiska halsband.

Jag tycker att det är jättekul att kunna använda mina kläder på många olika sätt. Vad tycker ni? Kan man göra så? Nu uppmanar jag er att tag fram era långa kjolar och prova er fram. Vad känns bäst för er? Kjolen som klänning eller kjol.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar helg och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

