The Great Gatsby möter nutid!

Idag kände jag för att visa er en annorlunda, men fräck kombination.

Jag har på mig en svartvit-randig byxa (från Gardeur) med vida byxben, á la 20-tal. Till den har jag valt en multifärgad och multimönstrad topp (från French Connection) i en överdimensionerad modell. Den skall sitta ledigt, skönt och luftigt, precis så som det sitter på mig. Den är sydd i en fantastisk kvalitet som faller snyggt och tungt.

Accessoarerna är väldigt få idag. Kanske inte så typiskt den överdådiga 20-talskänslan precis. Ett par diskreta pärlörhängen, ETT pärlarmband, en panamahatt på huvudet istället för en scarf, en jättefin och svart/vit Chevronmönstrad kuvertväska (från Pipol´s Bazaar), mina svarta högklackade sandaler (som inte syns på fotot) samt mina svart/vita solglasögon på näsan och jag är redo för att möta dagen.

Tack Magali för dagens hjälp med stylingen. Jag känner mig jättesnygg och det skall bli roligt att höra vad ni tycker.

Jag hoppas att ni gillar det ni ser och ett stort tack till er alla som delar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar och solig eftermiddag och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

 

Kommentera

