Bling it on!

Vilken fantastisk dag idag. Solen lyser och jag bara känner för att maxa dagens outfit med bling och glamour. Så dagens stil går i vardagsglamourens tecken.

Den ursnygga, kakigröna spetsklänningen (ultratrendigt i vår) kommer från Steilmann. En helt underbar, kvinnlig, mjuk och skön modell som kan varieras på många olika sätt. Kombinera t ex. med en jeansjacka, svart eller brun kort skinnjacka eller en kofta beroende på vilken stil du vill ha för dagen. En riktigt lyckoträff. Den är dessutom precis uppackad…

Dagens accessoarer kommer från Pipol´s Bazaar. Ett par vackra örhängen som går ton i ton med klänningen och en liten aftonväska med massor av glitter och strass, som förgyller och lyfter klänningen.

Ett par orangeröda (för att bryta den gröna färgskalan) högklackade sandaletter på fötterna, en Panamahatt på huvudet ett par tuffa pilotglasögon och outfiten är komplett. Jag hoppas att ni gillar blandningen av stilar, för det gör jag.

Ett stort tack till er alla som delar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha en underbar och solig eftermiddag och vi ses snart igen.

Kram/Noni :0)

Kommentera

