Sommarfin i svart & vit!

Jag vet, men jag kan inte hjälpa det! Jag måste visa svart/vitt igen.

Jag har ett svart spaghettilinne med justerbara axelband (finns även i vitt och korall) från Steilmann. Linnet har jag kombinerat med en svart/vit, mönstrad, A-formad kjol med 60-talsinfluenser som också kommer från Steilmann. Den är knälång och har fickor på sidan.

Accessoarerna är väldigt få idag. Ett stort metallhalsband som består av små löv som är sydda på rad (från Pipol´s Bazaar), ett par svarta högklackade sandaler med fransar (mina privata) och mina svarta solglasögon.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar, och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.  

Ha det så gott och vi ses snart igen.

Kram

/Noni :0)

Kommentera

