Mix & Match!

Mix & MatchMix & Match

Här kommer 3 stycken egendesignade ljusstakar.

Jag har köpt olika värmeljushållare, små tallrikar och ljusstakar och har limmat ihop dom med varandra på ett udda sätt.

Man kan tro att detta inte tar så lång tid! Men det gör det. Ni som känner mig vet att jag är extremt petig. Det måste vara perfekt och ha rätt balans. Det tycker jag att det blev och dessutom fick jag ihop 3 stycken och i tre olika höjder. Jag bara älskar dom :0).

Jag är jättespänd på att höra vad ni tycker?

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så bra och vi ses snart igen.

Kram/Noni :0)

Kommentera

