Boho Chic!

Idag går jag all in för en bohemiskt chic stil. Den går i beige och orange färgställning.

Jag har en enfärgad topp i orange från French Connection. Den är kortare fram och längre bak samt tunn och skön. Till den har jag ett par beige/vita småblommiga och riktigt tunna jeans från Gardeur (modellen Zuri) med ett smalt djurmönstrat skärp.
Kombinationen toppar jag med min egen (privata), beige, fluffiga jacka, för att få in en annan struktur på outfiten.
Jag överdriver medvetet med accessoarerna idag för att få till den rätta känslan. En ljusrosa paljettväska från Pipol´s Bazaar, en beige stråhatt på huvudet, mina djuriska solglasögon, ett par långa strassörhängen och till slut mina beigemönstrade högklackade sandeletter och jag är redo för dagens fotografering.
Jag tycker att jag har lyckats bra med dagens stil och jag känner mig riktigt ”Boho Chic” idag! Vad tycker ni?
Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.
Ha det så bra och vi ses snart igen.
Kram
/Noni :0)
Kommentera

