I am watching You!

Som ni redan har förstått så är jag väldigt intresserad av ansikten, så här kommer ännu ett.

Det här ansiktet har jag byggt upp på en ljusgrå glasskiva. Jag har sedan skurit håret, ögat och läpparna på fri hand. Näsan och själva ansiksfromen består av en smal och platt glasstav som jag bryter och formar för hand.

Den här tjejen står på fönsterbrädan i matrumsdelen hemma och övervakar alla som sitter och äter med oss ;0).

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så gott och vi ses snart igen. 

Kram /Noni :0)

 

2 reaktioner på ”I am watching You!

Kommentera

