Blommig sommardröm i spets!

Här kommer några vackra stylingfoton som är komponerade och fotograferade av mig. Fantastisk roligt måste jag säga. Jag tänkte testa att fotografera själv mycket mer i framtiden och se hur det kommer att gå :0).

Den blommiga spetsklänningen är från Zorbé. De beige/bruna mockaskorna kommer från Scardia och de ursnygga accessoarerna från Pipol´s Bazaar.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så gott och vi ses snart igen. 

Kram /Noni :0)

Kommentera

