Lysande Rör!

Lysande rör

För ett tag sedan såg jag en bordslampa av kopparrör i en inredningstidning. Jag föll direkt för designen. Den var dock alldeles för dyr och väldig opraktisk (såg framför mig ett ständigt putsande). Det grämde mig något så fruktansvärt, för jag ville såååå gärna ha en sådan lampa. Hjärnan gick för högtryck och en dag slog blixten ner och jag kom på att vår älskade svärson faktiskt är rörmokare (världens bästa). Om någon kan hjälpa mig så är det väl han tänkte jag. Jag frågade snällt och han gick, tack och lov, med på att hjälpa mig. Han köpte in materialet, sågade och gängade ihop den enligt mina idéer, design och skisser och idag står den och lyser så fin på hallbordet.

Varje gång jag går förbi den, får jag ett stort leende på läpparna. Jag fullkomligt ÄLSKAR den här lampan :0).

Vad tycker ni om den?

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så gott och vi ses snart igen.

Kram /Noni :0)

2 reaktioner på ”Lysande Rör!

  1. En jättekul idé och rolig lampa 😃. Jag skulle hellre placera den i trädgården, i ett uterum, grovkök, badrum eller annat utrymme med koppling (hahaha…😉) till vatten 👌.

    Liked by 1 person

Kommentera

