Ta mig till havet och gör mig till…

Solen lyser över oss idag, humöret är på topp och jag känner för en fräsch och sportig look med lite maritima vibbar.

Jag har valt en blå/vit smalrandig och storprickig topp från Zorbé. Den har 3/4 ärm och rund hals. Över den har jag en marinblå, rak, kort och tunnstickad, superskön bomullströja från Mansted. Jag avslutar med ett par vita jeans från Gardeur i modellen Zuri.

Accessoarerna är väldigt få idag. Mina silversneakers, ett par jättefina blå/turkosa kristallörhängen från Pipol´s Bazaar, mina coola pärlpimpade (av mig själv) solglasögon och jag är redo för en båttur till den Grekiska arkipelagen. Var är båten? ;0)

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så gott och vi ses snart igen.
Kram

/Noni :0)

Kommentera

