Vardagsglamour i spets, blommor och gnistrade kristaller

Idag lever jag verkligen upp till rubriken på min blogg ;0).

Jag har på mig en fantastisk, kvinnlig, skön, helfodrad blommig topp av spets från French Connection, Den har en hög modegrad och är helrätt för säsongen. Till den har jag kombinerat ett par vita ankellånga jeans från Gardeur (modell Zuri), med fräcka vita paljetter på sidan (syns inte jättebra i bild). Det är en elegant modell med detaljer som lyfter byxan till en annan nivå.

För att få den rätta glamourösa looken har jag valt ett kort urläckert, kristallhalsband och en shopper i vitt från Pipol´s Bazaar (en ny leverantör som vi har tagit in i butiken, med accessoarer som väskor, örhängen, armband och halsband). För att förändra looken har jag i sista bilden bytt ut halsbandet mot ett par jättefina, gröna kristallörhängen (också från Pipol´s Bazaar).

Ett par vita skor, mina solglasögon på och jag är redo för att ta emot dagens utmaningar på ett glamouröst sätt.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så gott och vi ses snart igen.
Kram /Noni :0)

Kommentera

