Kärlek


Kärlek

Av alla olika hjärtformer har jag valt den som jag gillar mest.

På en klar, ofärgad glasplatta har jag lagt en strukturerad hög av glaskross i olika röda nyanser och på så sätt format hjärtat som ni ser på bilden. Det är bränt i en relativt låg temperatur (ca 750 grader) för att få en 3D- effekt med struktur på ytan.

Ett stort tack till er alla som delar, gillar och kommenterar mina inlägg. Det uppskattar jag väldigt mycket.

Ha det så gott och vi ses snart igen.

Kram /Noni :0)

2 reaktioner på ”Kärlek

Kommentera

